-
Dizains - tā ir mūsu sirdslieta.
Brīdī, kad ievieto savu produktu veikala plauktā, publicē savu mājas lapu vai arī pasniedz kādam savu vizītkarti, ir svarīgi būt pārliecinātam, ka dizains atstās iespaidu. Vēl svarīgāk ir zināt, ka šis iespaids būs patiesi labs un tieši tāds, kādu Tu vēlies atstāt. Mūsu uzdevums ir par to parūpēties.
Uzņēmuma tēlu cildinošs firmas stils, lietotājiem ērtas mājas lapas
dizains un reklāmas materiāli, ko žēl izlaist no rokām, ir tikai
daļa no mūsu sniegtajiem dizaina pakalpojumiem!
Dizaina risinājumi maziem un vidējiem uzņēmumiem
- Grafiskais dizains
- Web dizains
- Korporatīvais dizains
Izvēlies savu kompletu
Dizaina pakalpojumi
- Korporatīvais stils
- Preces un pakalpojuma stils
- Web stila mape
- Produktu iepakojums un etiķete
- Preču katalogs
- Reklāmas stendi, bukleti un citi POS materiāli
- Web dizains
- Spēļu dizains
- Web baneri
Aizvērt
Korporatīvās identitātes vienādojums
-
1
Zīmola jeb logotipa skices
Viss dizains sākas ar skicēm – vienu vai vairākām. Ja Tev ir skaidrs, ko vēlies paust, ātri vien tiekam uz īstā viļņa un nereti pirmā skice ir īstā.
Mēs labprāt ar Tevi iepazīsimies! Šajā procesā mēs iepazīsim Tavu uzņēmumu un zīmolu, lai varam radīt atbilstošo risinājumu.
-
2
Grafiskā stila un tā elementu noteikšana
Tikai pēc logotipa pilnīgas izstrādes, veidojam pārējos materiālus – vizītkartes, kancelejas piederumus, prezentreklāmas, reklāmas materiālu paraugus… varam sagatavot visu, kas nepieciešams uzņēmuma darbam un prezentēšanai!
-
3
Elektroniskās vides dizains
Laikā, kad liela daļa darba notiek e-vidē, ir svarīgi parūpēties par savu e-tēlu, lai esi atpazīstams vienmēr un visur. Elektroniskajā stilā definējam visu – sākot ar e-pasta fontu un HTML parakstu, līdz pat mājas lapas dizainam un online reklāmas grafiskajiem nosacījumiem.
Aizvērt
-
1
Produkta/pakalpojuma izpēte
Pirms ķeramies pie uzrunājoša produkta/pakalpojuma dizaina izveides, nepieciešams saprast, kas tas ir par zvēru un ko viņš ziemā ēd. Kāda ir mērķauditorija? Ar ko Tavs produkts/pakalpojums atšķiras no konkurentiem? Kas ir tā svarīgākās, labākās, vai salīdzinājumā ar citiem, atšķirīgākās īpašības?
-
2
Tirgus/konkurentu izpēte
Pirms mūsu veidotais dizains dodas cīnīties par patērētāja uzmanību, ir jāsaprot – kas mūs sagaida. Tiek izpētīti konkurentu iepakojumi, to raksturīgās iezīmes un, protams, arī noskaidrots, kā Tu vēlies, lai Tavu produktu/pakalpojumu ierauga patērētājs.
-
3
Ideja, pēc kuras sākas liels darbs
Pēc visas apjomīgās izpētes tiek radīta ideja un veikta stratēģiskā plānošana.
-
4
Skices
Tagad tiek izveidota dizaina skice un pamatota elementu izvēle – jo zinām, kāpēc tieši šis dizains liks patērētājam izvēlēties Tavu produktu/pakalpojumu.
-
5
Produkta/pakalpojuma dizaina izveide
Skici attīstām līdz gatavam dizainam – apvienojam Tavu skatījumu un komentārus, visus izstrādes procesa pētījumus, patērētāja psiholoģiju un dizaina pamatprincipus.
Aizvērt
-
1
Mērķis
Ko ar drukas materiālu vēlams panākt – pārdot produktu, veicināt uzņēmuma atpazīstamību, pastāstīt par jaunumiem, saprotami un īsi izskaidrot kādu sarežģītu procesu, varbūt vienkārši kādu iepriecināt?
-
2
Mērķauditorija un izvietojums
Kas saņems šo materiālu? Kur tas atradīsies?
Lai materiāls būtu veiksmīgs un radītu labu iespaidu, šie svarīgie faktori ir jāzina un jāņem vērā. Tas ietekmēs ne tikai dizainu, bet arī tālāk ražošanas procesu.
-
3
Izmantojamie elementi un krāsas
Obligāti izmantojamie elementi – logotips, uzņēmuma vai preces/pakalpojuma definētās krāsas, ikonas, simboli u.c. elementi. Tas viss jāiekļauj konkrētā materiāla dizainā, lai tas nepārprotami saistītos ar Tavu uzņēmumu un zīmolu.
-
4
Skices
Un tagad var radīt pašu dizainu – skici, kuru pēc Tava apstiprinājuma attīstīt līdz gatavam risinājumam.
-
5
Drukas fails
Kad dizains ir saskaņots ar Tevi, tas tiek sagatavots drukai saskaņā ar tipogrāfijas prasībām.
Aizvērt
-
1
Mērķis
Kāds ir lapas, spēles, aplikācijas vai banera mērķis? Vai cilvēku informēšana, izklaide vai izglītošana? Vēlies celt zīmola atpazīstamību, iepazīstināt ar jaunu produktu, vai veicināt produkta pārdošanu?
Kad rasta atbilde uz šiem jautājumiem, varam ķerties pie lielā darba.
-
2
Mērķauditorija
Bieži vien tiek aizmirsts par pašu svarīgāko – kas lietos radīto risinājumu. Ne vienmēr pats pasūtītājs vai idejas autors iekļaujas mērķauditorijā. Tādēļ svarīgi ir iejusties lietotāja ādā un saprast – kā viņš to uztvers un lietos. Kā padarīt to ērtāku lietotājam?
-
3
Skices
Kad skaidrs – kam un kādēļ risinājums tiek veidots, sākas darbs ar skicēm. Lai vizuāli risinājumu saistītu ar tieši Tavu zīmolu, šajā procesā jābūt pieejamam logotipam/-iem, krāsu uzstādījumiem un citiem Tava zīmola vizuālajiem elementiem.
Atceries – skices taps ņemot vērā WEB pamatprincipus, kurus izskaidrosim, prezentējot skici. Skices tiek veidotas pēc vajadzības desktop (datora) versijai un/vai mobilajai versijai.
-
4
Dizaina izveide
Apstiprinātas skices attīstām līdz gatavam dizainam – sagatavojam aprakstu programmētājam, ja nepieciešams, arī paraugus risinājuma izskatam dažāda izmēra ekrāniem, sakārtojam izejas failu, lai programmētājam būtu viegli tajā orientēties.
-
5
Testēšana
Gatavo risinājumu pārbaudām – gan dizaineris, gan par testēšanu atbildīgais kolēģis. Ir jāpārliecinās, ka viss sagatavots tā, kā paredzēts. Lai pārliecinātos, ka risinājums ir piemērots un ērts mērķauditorijai, nepieciešams to testēt. Vienmēr vēlams piesaistīt kādu mērķauditorijas pārstāvi, lai apskata un “izstaigā” risinājumu. Kad risinājums tiek publicēts, tam jābūt noslīpētam, lai to lietotu un tas sasniegtu uzstādīto mērķi.