1. 1

    Mērķis un mērķauditorija

    Ir skaidrs, ka visiem interneta veikaliem mērķis ir viens – pārdot. Izstrādājot interneta veikala lapu, ir jāsaprot kam Tu taisies pārdot! Piemēram, ja Tava mērķauditorija ir cilvēki ar sliktu redzi, tad jāparūpējas, lai viņi lapā visu viegli saskatītu.
  2. 2

    Dizaina izveide

    Katras lapas pamatā ir kods, bet virs koda noteikti ir jābūt labam dizainam. Dizains būs tas, ko lietotājs “parastais” ievēros un novērtēs primāri. Izveidot veiksmīgu dizainu, nozīmē iejusties lietotāja ādā un izprast, kas uz viņu strādās vislabāk.
  3. 3

    HTML programmēšana

    Kad dizains ir saskaņots, laiks ir to ieviest WEB vidē, izmantojot HTML programmēšanas valodu. Visas bildes, visi teksti un visas pogas tiek iestiprinātas WEB vidē, lai tās priecētu lietotāju acis vēl arī pēc simts interneta pārlūku updatiem. Protams, tas viss tiek paredzēts arī telefoniem un planšetēm.
  4. 4

    PHP programmēšana

    Zem dizaina un HTML vienmēr ir slēpusies arī funkcionālā puse, bieži vien izstrādāta tieši PHP valodā. PHP ļauj administrātoriem valdīt pār lapas saturu un likt lapai darboties pēc saviem ieskatiem. Paplašinās sortiments un jāievieno jauns produkts? Tīrais nieks! Pievieno to ar dažiem klikšķiem!
  5. 5

    Testēšana

    Pirms publicēt mājas lapu, tā ir jāpārskata izstrādātājam un pašam. Ļoti ieteicams piesaistīt kādu no mērķauditorijas! Lapu testē visos formātos, kādos to paredzēts lietot un uz vairākām ierīcēm – datorā, telefonā un planšetē.