Loterijas – viss precīzi un nevainojami noorganizēts.

Lai spēle būtu skaista un aizraujoša, tās pamatā ir rūpīgs un precīzs darbs.
Ja neesi organizējis loteriju, labprāt atvieglosim Tev darbu. Pastāsti, kādi ir vēlamie mērķi, un mēs parūpēsimies par visu pārējo.

Preces vai pakalpojuma loterija ir viens no instrumentiem, kā realizēt sekojošus mērķus:
• patērētāju lojalitāte;
• īslaicīgs pārdošanas apjoma pieaugums;
• attiecību uzlabošana ar veikalu tīkliem;
• papildus izvietojuma iegūšana tirdzniecības vietās.

Pareizi izvēlēts loterijas mehānisms un atbilstoši piemeklētas balvas var ievērojami palielināt pārdoto produkta skaitu. Jo patiesais labi veidotas loterijas rezultāts ir nevis liels dalībnieku skaits, bet vēlamā pārdošanas apjoma sasniegšana.
Iepazīties ar loterijas veidiem un to izstrādes posmiem, lai saprastu, kādas darbības nepieciešamas loterijas norises nodrošināšanā un kura Tev ir vispiemērotākā.

Loteriju veidi

  • Automātiskās reģistrācijas loterija
  • Čeku loterija
  • Kuponu jeb anketas loterija
  • Momentloterija (loterijas rati vai “scratch card” loterija)
  • SMS loterija
  • Web loterija

  • Elektroniskās reģistrācijas loterija

    Loterijas ar WEB un/vai SMS reģistrāciju ir mūsu trumpis – maksimāli vienkāršs un skaidrs mehānisms dalībniekiem, kā arī izdevīgs pasūtītājam. Šis ir lielisks veids kā iegūt dalībnieku detalizētu statistiku, kas var palīdzēt vēl precīzāk noteikt Tava produkta vai pakalpojuma tirgus segmentāciju.
    Lasīt vairāk

  • Manuālās reģistrācijas loterija

    Ja vēlies vairāk iesaistīt dalībnieku tieši tirdzniecības vietā vai izdevīgāka šķiet loterija ar čeka iemešanu urnā vai kupona izpildīšanu – tik uz priekšu! Arī šīs loterijas ir aktuālas un patērētāji tajās piedalās. Šis loteriju veids noderēs gan precēm ar ļoti zemu tirgus cenu, gan ar ļoti augstu. Viss atkarīgs no apkalpošanas tirdzniecības vietā un tā, kāds ir loterijas mērķis.
    Lasīt vairāk

  • Momentloterija

    Ja plānots ļoti liels balvu skaits, efektīva varētu būt momentloterija. Šeit par laimēto balvu dalībnieki uzzina un to saņem uzreiz pēc pirkuma veikšanas turpat tirdzniecības vietā. Šis loterijas veids, lielākoties, kalpo kā patērētāju lojalitātes kampaņa. Var izmantot gan momentloterijas kartītes ar nokasāmu virsmu, gan locītas un sastiprinātas kartītes.
    Lasīt vairāk