1. 1

    Mērķis

    Kāds ir lapas, spēles, aplikācijas vai banera mērķis? Vai cilvēku informēšana, izklaide vai izglītošana? Vai vēlies iepazīstināt ar jaunu produktu, vai veicināt produkta pārdošanu?
  2. 2

    Mērķauditorija

    Bieži vien tiek aizmirsts par pašu svarīgāko – kas lietos radīto risinājumu. Ne vienmēr pats pasūtītājs vai idejas autors iekļaujas mērķauditorijā. Tādēļ svarīgi ir iejusties lietotāja ādā un saprast – kā viņš to uztvers un lietos. Kā padarīt to ērtāku lietotājam?
  3. 3

    Skices

    Kad skaidrs – kam un kādēļ risinājums tiek veidots, var ķerties pie skicēm. Lai vizuāli risinājumu saistītu ar tieši Tavu uzņēmumu, šajā procesā jābūt pieejamam logotipam/-iem, krāsu uzstādījumiem un citiem Tava uzņēmuma vizuālajiem elementiem.
    Atceries – skices taps ņemot vērā WEB pamatprincipus, kurus izskaidrosim, prezentējot skici. Skices tiek veidotas pēc vajadzības desktop (datora) versijai un/vai mobilajai versijai.
  4. 4

    Dizaina izveide

    Apstiprinātas skices attīstām līdz gatavam dizainam – sagatavojam aprakstu programmētājam, ja nepieciešams, arī paraugus risinājuma izskatam dažāda izmēra ekrāniem, sakārtojam izejas failu, lai programmētājam būtu viegli tajā orientēties.
  5. 5

    Testēšana

    Gatavo risinājumu pārbaudām – gan dizaineris, gan par testēšanu atbildīgais kolēģis. Ir jāpārliecinās, ka viss sagatavots tā, kā paredzēts. Lai pārliecinātos, ka risinājums ir piemērots un ērts mērķauditorijai, nepieciešams to testēt. Vienmēr vēlams piesaistīt kādu mērķauditorijas pārstāvi, lai apskata un “izstaigā” risinājumu. Kad risinājums tiek publicēts, tam jābūt noslīpētam, lai to lietotu un tas sasniegtu nosprausto mērķi.