1. 1

    Produkta/pakalpojuma izpēte

    Pirms ķeramies pie uzrunājoša produkta/pakalpojuma dizaina izveides, nepieciešams saprast, kas tas ir par zvēru un ko viņš ziemā ēd. Kāda ir mērķauditorija? Ar ko Tavs produkts/pakalpojums atšķiras no konkurentiem? Kas ir tā svarīgākās, labākās vai salīdzinājumā ar citiem atšķirīgākās īpašības?
  2. 2

    Tirgus/konkurentu izpēte

    Pirms mūsu veidotais dizains dodas cīnīties par patērētāja uzmanību, ir jāsaprot – kas mūs sagaida. Tiek izpētīti konkurentu iepakojumi, to raksturīgās iezīmes un, protams, arī noskaidrots, kā Tu vēlies, lai Tavu produktu/pakalpojumu ierauga patērētājs.
  3. 3

    Ideja, pēc kuras sākas liels darbs

    Pēc visas apjomīgās izpētes tiek radīta ideja un veikta stratēģiskā plānošana.
  4. 4

    Skices

    Tagad tiek izveidota dizaina skice un pamatota elementu izvēle – jo zinām, kāpēc tieši šis dizains liks patērētājam izvēlēties Tavu produktu/pakalpojumu.
  5. 5

    Produkta/pakalpojuma dizaina izveide

    Skici attīstām līdz gatavam dizainam – apvienojam Tavu skatījumu un komentārus, visus izstrādes procesa pētījumus, patērētāja psiholoģiju un dizaina pamatprincipus.