1. 1

    Iepazīsimies?

    Lai izveidotu korporatīvo identitāti, kas uzņēmumu pozicionē tieši tā, kā Tu to vēlies, vispirms ir nepieciešams saprast – ko vēlies ar šo identitāti panākt un kas Tev ir nepieciešams. Kā vēlies, lai patērētāji un sadarbības partneri redzētu Tavu uzņēmumu? Mēs iepazīstamies ar Tava uzņēmuma pārstāvēto nozari, par konkurentiem pieejamo informāciju un citām detaļām, lai iepazītu uzņēmumu pēc iespējas dziļāk.
  2. 2

    Logotipa skices

    Viss dizains sākas ar skicēm – vienu vai vairākām. Ja Tev ir skaidrs, ko vēlies paust, ātri vien tiekam uz īstā viļņa un nereti pirmā skice ir īstā.
  3. 3

    Dizaina vadlīnijas

    Apstiprinātā skice tiek tālāk attīstīta, līdz iegūstam pabeigtu logotipu – tiek noteikts tā lietojums uz dažādiem foniem un materiāliem, krāsas un citas būtiskas nianses, kas ietekmēs tālāko darbu. Logotips kļūst par dizaina vadlīniju, kuram tiks pakārtoti pārējie materiāli – tas ir korporatīvās identitātes pamats.
  4. 4

    Grafiskā stila izveide

    Tikai pēc logotipa pilnīgas izstrādes, veidojam pārējos materiālus – vizītkartes, kancelejas piederumus, prezentreklāmas, reklāmas materiālu paraugus… varam sagatavot visu, kas nepieciešams uzņēmuma prezentēšanai!
  5. 5

    Elektroniskā stila definēšana

    Laikā, kad liela daļa darba notiek e-vidē, ir svarīgi parūpēties par savu e-tēlu, lai esi atpazīstams vienmēr un visur. Elektroniskajā stilā definējam visu – sākot ar e-pasta fontu un HTML parakstu, līdz pat mājas lapas dizainam un online reklāmas grafiskajiem nosacījumiem.
    Mēs labprāt ar Tevi iepazīsimies!