1. 1

    Mērķis

    Ko ar drukas materiālu vēlams panākt – pārdot produktu, veicināt uzņēmuma atpazīstamību, varbūt vienkārši kādu iepriecināt?
  2. 2

    Mērķauditorija un izvietojums

    Kas saņems šo materiālu? Kur tas atradīsies? Lai materiāls būtu veiksmīgs un radītu labu iespaidu, šie svarīgie faktori ir jāņem vērā.
  3. 3

    Izmantojamie elementi un krāsas

    Obligāti izmantojamie elementi – logotips, uzņēmuma vai preces/pakalpojuma definētās krāsas, ikonas, simboli u.c. elementi. Tas viss jāiekļauj konkrētā materiāla dizainā, lai tas nepārprotami saistītos ar Tavu uzņēmumu.
  4. 4

    Skices

    Un tagad var radīt pašu dizainu – skici, ko attīstīt līdz gatavam risinājumam.
  5. 5

    Drukas fails

    Kad skice ir saskaņota, tā tiek sagatavota drukai saskaņā ar tipogrāfijas prasībām.